Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Carabane

  • Peeters Eduard

    Hoi,

    Video over Carabane http://www.senegalaisement.com/senegal/videos_senegal.php?video=88

    kopje l'économie en Casamance après le Joola intikken

    Groetjes

  • barbarita

    Leuk al die filmpjes op www.senegalaisement Eddy, ten minste meer op te zien dan op die weg naar Brufut !

  • Tania

    Thanks Eduard X

  • Tania

    In het filmpje spreekt men over de belofte om een steiger aan te leggen…….

    Helaas tot op heden blijft alles bij het oude.

    In februari tijdens de aanloop naar de presidentverkiezing kwam die belofte nog eens ter sprake toen een kandidaat het eiland “vereerde” met een bezoekje om zieltjes te winnen.

    Zo zie je nog maar eens dat politieke mooipraterij een universeel gegeven is…….;-)

    Het enige hotel dat het eiland rijk is kwam ook in beeld maar ik begrijp perfect waarom die kerel weinig klanten over de vloer krijgt.

    Wie betaalt er graag veel geld om uiteindelijk toch ook met koud water te moeten douchen en beperkt elektriciteit te krijgen enkele uren per dag…..

    Dan liever het campement bij de buren van Amath (Barracuda) gezellig, familiaal en warm onthaal

    Die heb ik nooit horen klagen over een tekort aan klanten en bovendien verschafte hij een aantal eilandbewoners vaste inkomsten .

    Oeps ik lijk wel een reclamebureau ;-) maar positieve dingen mogen toch ook wel eens vermeld worden het is niet al kommer en kwel op Carabane.