Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

info

  • jan

    Kan mij iemand informatie geven over cd,s of dvd,s van youssou n,dour in bercy 2005,

    Waar zijn ze te verkrijgen of te bestellen.Eventueel welk label??

    Zijn er ook nog andere opnames(ik bedoel niet de cd,s via bol.com)te verkrijgen.

  • dirk

    bij lampe fall in Parijs. Misschien als je “lampe fall” op google ingeeft. wie weet hebben ze een site waar je ze kan bestellen. ik ga mijn cd's en dvd's daar één keer per jaar kopen.

  • dominique

    Dag Jan,

    ik ben Dirk niet, maar was gisteren nog in Lampe Fall.

    Dus misschien kan ik je wel wat tips geven?

    Er was een nieuwe Youssou (voor mij toch): Alsaama Day. (Ik moet er nog naar luisteren)

    Ook de laatste Mbaye Dieye Faye : Rimbi Rimbi had ik nog niet… Die is niet zo nieuw hoor, maar wat mij betreft is alles van Mbaye Dieye Faye een absolute must.

    Eindelijk ook de cd van Ami Colle gevonden en die is zoals ik verwacht had: nice!

    Ik heb eigenlijk nog meest van al compuilatie dvd's mee uit de series ‘senegal by night’, ‘tatioulene’ en ‘da fa tang’… Volgens mij is dit de beste manier om nieuwe artiesten te ontdekken (bij gebrek aan compilatie cd's, wat toch praktischer zou zijn als format ‘om iets op te leggen’).

    Verder nog wat cassettes met oude en nieuwe toestanden. Ze hebben trouwens aardig wat oude mbalax van Super Etoile en Super Diamono! (wat mij betreft ook absolute aanraders! Ze hebben zelfs nog wat Senegal Flash compilaties!)

    Maar al bij al was ik wat teleurgesteld. Ik was er al 2 jaar niet meer geweest en ik vond de oogst wat tegenvallen… Te weinig nieuwigheden…

    Geen nieuwe Salam Diallo of Vivianne of Titi of … ?

    Niks meer van Omar Pene sedert Myamba?

    Nog altijd niks van Ceddo behalve de live dvd? (ik zoek al laaaang)

    Anyway, dat soort teleurstelling dus.

    Maar dat komt wel goed als ik hoor wat ik WEL gevonden heb :-)

  • yolande

    Dit jaar voor het eerst bij Lampe Fall geweest dankzij de aanwijzingen van Dirk verleden jaar, dank. Wat mij opviel was dat de prijzen zo laag zijn. Voor een CD in NL koop ik er daar 2? Hoe kan dat?groeten yolande