Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vlucht amsterdam-dakar?

  • etoile

    Lieve mensen een tijdje geleden trof ik op internet info aan over een luchtvaartmaatschappij die binnenkort vluchten aanbiedt amsterdam-dakar v.v. Kan de info niet vinden en een vriend van mij heeft het op korte termijn nodig-wie weet meer?

  • Peeters Eduard

    Kijk eens bij Connections of Joker, die bieden regelmatig promoties aan.

  • Peeters Eduard

    ook kan je proberen op vliegwinkel.nl

  • Coucou

    Volgens mij kan je niet via Amsterdam naar Dakar vliegen,die vluchten gaan steeds via tussenstops meestal Brussel of Parijs.

    Coucou

  • Lydia

    Neem eens een kijkje op :

    www.cheaptickets.nl !

    groetjes, Lydia

  • Coucou

    Lydia,

    heb even op de site gekeken ook geen rechtstreekse vluchten hoor!

    de meeste gaan over Casablanca of via Portugal!

    m.i. kan je beste Etoile ofwelmet de trein naar Brussel (Zaventem) gaan of via Parijs en dan ben je binnen max. 6 uurtjes in Dakar.

    Ik heb trouwens heel goede ervaringen met Brussels Airlines.

    Coucou

  • rene

    ik zag net bij D-reizen: januari 2008 retour dakar via lissabon € 545,-

    via gambia is het nu € 680,-

  • Lydia

    Coucou,

    Nee het zijn inderdaad nooit rechtstreekse vluchten.

    Maar ze zijn wel goedkoop.

    Ik reis altijd en dit 3 keer per jaar naar senegal met Brussels Airlines, dit is meestal duurder dan onrechtstreeks te vliegen, maar je hebt er dan ook weer het confort van .

    Ik heb altijd zoiets van : voor pak weg max 50 euro per traject zit je toch altijd maar uren op die luchthavens, en daar bovenop kom je met andere maatschappijen ook nog steeds s'avonds in dakar, terwijl Brussels Airlines toch steeds in Dakar is om +- 16.00 u. Ook niet onbelangrijk als je zoals ik nog zo'n 2 uur moet rijden tot in Nianing. Dan ben ik tegen tot het donker begint te worden ter plekke. Ik reis niet graag 's nachts ik vind het dan veel te gevaarlijk op de wegen !!!

    Ps: ik ben trouwens den 21ste october weg voor 3 weekjes, maar eerst binnen 1 week nog even naar Zanzibar !!!

    Groetjes, Lydia