Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veilig reizen?

  • RJ

    Hallo,

    Ik wil als “alleengaande man” in november naar Dakar en dan met een boot naar Zuiginchor. Ben alleen benieuwd hoe de sfeer is? Is het gevaarlijk? Kinderprostitutie? Of enkel good vibes?

    Alvast bedankt voor de reactie!

  • dirk

    Senegal is niet gevaarlijk. zelfs Dakar is niet gevaarlijk. kinderprostitutie in Senegal. nooit van gehoord. alleszins nooit iets van gemerkt. opdringerige verkopers en gidsen is eerder het probleem op sommige plaatsen.

  • Coucou

    Veilig reizen, geen probleem ik doe het als vrouw alleen,wel zoals Dirk zei opdringerige verkopers maar dan is het aan jou om er al dan niet gepast op te reageren.Trouwens opdringerige verkopers vind je overal ook in Afrika.

    Coucou

  • adri zegers

    Ik woon en werk al meer dan 13 jaar in het Zuiden van Senegal gedurende een grote periode van het jaar. Ik reis met onze gasten veel!

    Nog nooit heb ik me onveilig gevoeld! In Rotterdam moet ik beter op mijn spullen passen dan hier in Senegal. Dakar is natuurlijk net als alle grote steden oppassen geblazen! Maar verder…….. kom gerust!

    Je bent ook welkom in de Casamance!

  • Peeters Eduard

    Kinderprostitutie, nooit van gehoord in Senegal. Ik zou me meer zorgen maken over je bootverbinding dan over je veiligheid.

  • Jan

    Prostitutie dan weer wel. Vanaf wanneer is een vrouw ook weer geen kind meer? Bij ons vanaf 18 en da's wat telt. Verder zie ik niet in waarom een kind op zich een bedreiging kan zijn. Ik ben op m'n reizen al vaker door minderjarige meisjes benaderd met expliciete bedoeling maar het gezond verstand in mij zegt dat dat geheel fout is, los van de wet.

  • RJ

    Peoples: bedankt voor alle berichten. Klinkt als good vibes. 17 november vliegen is het plan :-)Coucou schreef:

    >

    >

    > Veilig reizen, geen probleem ik doe het als vrouw alleen,wel

    > zoals Dirk zei opdringerige verkopers maar dan is het aan jou

    > om er al dan niet gepast op te reageren.Trouwens opdringerige

    > verkopers vind je overal ook in Afrika.

    >

    > Coucou