Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

royal air maroc

  • sofie

    Wij vertrekken op 15 december naar Senegal en vliegen voor't eerst met royal air maroc. Heeft hier iemand ervaring mee, is het ok, verlies bagage,…

    De prijs viel in ieder geval goed mee…590 euro, en dat voor die periode.

  • Ess

    Nee geen ervaring mee maar zit er zelf ook over na te denken om via hun te boeken ze zijn in ieder geval de goedkoopste. Heb wel van een kennis van me gehoord, die diverse keren per jaar naar senegal gaat, dat het hem prima beviel..veel plezier in senegal ;-)

    Esther

  • Peter H.

    Vliegen zij rechtstreeks, of moet je een tussenlanding maken en overstappen?

  • dirk

    tussenlanding in casablanca. terugvlucht vertrekt ergens tussen 3 en 4 uur 's morgens en in Casablanca heb je één uur later al een vlucht naar Brussel. ik ken er een paar die deze vlucht gebruikt hebben. mijn schoonzus gaat ook via Royal Air Maroc binnen twee maanden. bij www.connections.be (boeking tot 20 oktober voor vluchten tot eind juni) promoties naar Dakar. sommige periodes 595 euro met SN Brussels en 540 euro met Royal Air Maroc.

  • fatou

    Sofie,

    ik ben vorig jaar met RAM gevlogen en dat is mij prima bevallen. op de terugvlucht de gebruikelijke vertraging gehad maar toch nog mijn vliegtuig gehaald om dat ze dat hebben laten wachten. er zijn geen eindeloos lange rijen zoals bij de europese maatschappijen omdat het een klein vliegveld is. je bent dus ook zo bij de andere gate. het enige nadeel kan zijn dat je via een niet europees land op de plaats van bestemming komt en dus extra paspoort controles op de thuisvlieghaven hebt. verder is alles goed. eind van het jaar vlieg ik ook weer met ze.

    Fatou

  • Trees

    vorig jaar voor de eerste keer met air maroc gevlogen (voordien met tap air en sn).

    Niet zo positief, voor de eerste keer dingen gestolen uit mijn bagage en bij mijn terugreis was mijn bagage niet volledig mee dus mocht ik sanderdaags nog eens van Brugge naar Brussel voor die achterblijvende zak (die trouwens heel getoucheerd terug kwam)

    Natuurlijk dit kan je met elke maatschappij tegenkomen, maar voor mij was het toch de eerste keer. Niet zo aangenaam.