Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boot Dakar - Ziguinchor

  • Doornroosje

    Hallo,

    Ik wil graag met de boot van Dakar naar Ziguinchor. Een tijdje geleden zag ik hier op het prikbord een link naar de website van die maatschappij, maar ik vind het niet meer terug. Wie kan helpen ?

    Doornroosje

  • Tania

    De info die je zoekt staat onder item Dakar-Bigona op datum van 24/07 geplaatst door Tope.

    De boot vertrekt elke dinsdag en vrijdag vanuit Dakar .

    Andersom elke donderdag en zondag.

  • Doornroosje

    Hartelijk bedankt Tania !

  • Marcel

    Is er een mogelijkheid om online een reservering te maken voor deze boot of op enige andere manier vanuit Nederland?

  • Tania

    Daar heb ik geen ervaring mee.Wij hebben ter plaatse geboekt (toen nog firma Wilis)

    Je kan misschien eens naar Dakar telefoneren 338494893 of fax 338494881 voor meer info.

  • Axle

    http://www.au-senegal.com/Le-Aline-Sitoe-Diatta-prend-la-mer.html

    ben er mee geweest, 1e klas 2 p kamer kost 41€ non resident, erg luxe kamers, prima boot, de zee is wel erg wild, dus neem zeeziekpilletjes mee

  • Tania

    Dat is niet zo'n fijne ervaring lijkt me een wilde zee :-)

    Ze kan anders rustig zijn ook hoor . Wij hadden geen problemen .Zelfs rustig gegeten in het restaurant.Alleen de televisietoestellen die vrij hard staan vonden wij hinderlijk.

    Mocht je toch pillen nodig hebben ze worden indien gewenst (op aanvraag klant) ook uitgedeeld aan boord door de purser.

  • Doornroosje

    Tof om zoveel informatie te krijgen…

    Ik zal maar 2 weken in Senegal zijn, dus kan ik slechts een aantal dagen op voorhand de boot boeken. Is dat haalbaar ? Of moet mijn vriend die in Dakar woont al langer op voorhand boeken ?

  • ayeborri

    he doornroosje

    heb je je vriend terug gevonden?

  • Axle

    als je een eerste klas kamer boekt heb je kans een dag ervoor wel terecht te kunnen. op de terugreis probeerden wij een 8 persoonskamer, die was echter al snel weg, neem daar een week zeker voor…

    wij hebben de kaarten ter plaatse aan het loket gekocht, duurt wel ffiez het in de rij staan:)

    heb je de link al gezien die ik heb geplaatst? daar staan tel nrs en email…

    hoe dan ook, prima vervoersmiddel, en idd mocht je dan toch zeeziek worden, is er zelfs een dokter aan boord..

    suc6!