Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ondernemen

  • paul

    Hallo iedereen,

    Ik zoek mensen , die net als ik interesse hebben in Ondernemen in Senegal of Gambia.

    zelf denk ik aan iets kleinschaligs, en verder de mogelijkheid om iets uit te breiden, Hoop spoedig iets te vernemen.

  • Chantal Cuypers

    Hey Paul,

    Laten we even contacten met elkaar. Waar woon je? grtjs, Chantal

  • paul

    Hallo Chantal,

    Da“s toevallig mijn vriendin , heeft afgelopen week-end haar eerste ”handel " verscheept, zij besluit om verzorgingsartikelen te gaan verhandelen,

    Hey Chantal zit je op Facebook ? Dan contact ik je via facebook, nou ik lees het snel . O ja we wonen beide in Nederlands Brabant regio Eindhoven en Tilburg

  • chantal cuypers

    Hey Paul,

    Lees het nu pas?,,,,, Ik had verwacht dat ik n tegenbericht in mn mailbox zou ontvangen? Ik woon in Etten-Leur bij Breda….. :) Je kunt me vinden op FB onder Chantal Cuypers….Zwart-wit foto van mezelf…halflang haar…lachend…

  • paul

    Je hebt een fb bericht, ik hoop je snel te horen, groet Paul

  • chantal cuypers

    Hey Paul,

    Niets ontvangen! Wellicht verkeerde Chantal? Geef me jouw fb gegevens even. Probeer ik het wel?

  • peter 08-88

    Hai Paul

    Was benieuwd waar je aan denkt als je daar iets wil ondernemen, loop zelf ook wel eens met het idee.

    Ik heb opslagruimte en zou zelfs containers kunnen laden op mijn terrein.

    Stuur mij anders een PBtje met je contactgegevens.

  • paul

    @ Chantal,

    Ik stuur zo een facebook bericht, er zijn i.d.d. 2 Chantal Cuypers, ik dacht dat de ene in Belgie woonde, maar je krijgt zo bericht

  • paul

    Hallo Peter,

    Ik probeer via facebook contact te maken, eerst met Chantal, mogelijk jij ook via Chantal ?We houden contact, ook ik heb mogelijkheden qua opslag en transport, mogelijkiets gezamelijks ondernemen ? Container ofzo ?

  • lydia

    loop soms ook met het idee om iets in senegal te ondernemen rond, weet alleen nog niet wat

    ben gehuwd met een senegalees, die in de regio dakar woont

    zelf woon ik in belgië

    groetjes

    Lydia