Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Abene

  • robert

    Ben van plan om op een van mijn reizen ook naar Abene te gaan. Welke lodge is daar aan te bevelen? Tevens zou ik willen weten hoe lang je onderweg bent vanuit Gambia naar Abene.

    Bedankt voor de reacties

    Robert

    Btw

    Hoeft geen low budget onderkomen te zijn.

  • marian

    Hallo Robert,

    het is vanaf Gambia airport ongeveer anderhalf uur, en vanaf de grens ongeveer een uur.

    Als je wilt kun je gebruik maken van mijn lodge, zit aan de rand van Abene, lekker rustig in het groen en 10 min. met de fiets van zee.

    De kamers zijn met badkamer.

    Mijn vriend beheert het daar (ik zit nu in Nld) en als je wil kan hij je ophalen (hij is taxichauffeur).

    Ik heb geen website.

    Mijn vriend heet Demba en z'n tel. is 00221.77.4543017.

  • robert

    Heb telnr. genoteerd, bedankt voor de reactie Marian.

    Robert

  • Marian

    Hallo Robert,

    Als je weet wanneer je er gebruik van wilt maken, laat het me weten, want Demba komt binnenkort naar Nld. In dat geval neemt zijn broer alles waar en kun je door hem worden opgehaald (mocht je dat willen).

    groeten,

    Marian

  • Peter

    Hallo Robert,

    Wij kunnen je onderbrengen op ons landgoed voorzien van gastenverblijf en fantastische kok/gastvrouw.

    Arrangementen voor djembé workshops op ons landgoed en vissen in de mangrove zijn optioneel.

    Overnachting in Gambia voor de latere vluchten en transport naar Abéné is mogelijk.

    Voor meer info zie onze website www.afrocult.nl en AfroCult op facebook.

    Succes met je keuze en al vast een fijne vakantie gewenst.

    met vriendelijke groet,

    Peter

  • elly88

    www.guesthousediabatalo.com