Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Royal Air Maroc vliegen tijdens kerst ervaringen

  • Sander

    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum, maar ga wel regelmatig naar Senegal.

    Nu ga ik 22 december voor het eerst met Royal Air Maroc via Amsterdam naar Casablanca en dan door met een uur overstap naar Dakar.

    Heeft iemand vaker met RAM gevlogen specifiek rond kerst, en hoe ging dit?

  • elly88

    Heb verschillende malen met royal air maroc gevlogen, ook paar jaar geleden met kerst.

    Wat wil je precies weten?

    Service was altijd oke, casablanca prima vliegveld.

    Mijn kerstervaring was beetje minder, dankzij heftige sneeuwval in Amsterdam ging het vliegtuig veel te laat weg en miste ik de aansluiting. Moest toen vrijdag- en zaterdagnacht in de buurt van casablanca overnachten. Was balen maar wel prima verzorgd en alles geregeld en betaald door royal air maroc.

  • Sander

    hoi Elly,

    Thx voor je bericht!

    Ik was met name bezorgd over de reputatie van RAM, bagageverlies, vertragingen etc.

    Maar dat zijn oudere berichten die ik op internet las. Gelukkig lees ik over jouw goede ervaringen.

    En sneeuw is overmacht, ik hoop vooral dat ik op tijd voor kerst in Dakar ben!

    groetjes Sander

  • elly88

    Veel plezier!

    Ik hoop tegen die tijd in zuid-Senegal te zitten :-)

  • Sander

    thx :)

    mag ik vragen wat je in t zuiden gaat doen?

  • elly88

    Ja hoor mag je vragen (:P)

    … zal je een pb'tje sturen.

  • Etoile87

    Ik ben tot nu toe met RAM, TAP en Iberia naar Senegal gevlogen. Beste ervaring was met RAM.

    Dit keer ga ik ook weer met RAM, op 27-12!

  • sweetananas

    Zou een van jullie alsjeblieft een boek van 734 gram willen meenemen naar Dakar?