Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje

  • Peeters Eduard

    Hoi,

    Na weken van stilzwijgen eindelijk het prikbord terug on-line wat me automatisch bij mijn vraag brengt. Wat gebeurt er met het oude prikbord????Komt het terug als archief???of zijn al die inlichtingen in cyberspace verdwenen???.

  • Peter H.

    Afrikaanse toverkunst, mijn beste, ze kunnen alles onzichtbaar maken.

  • Peter H.

    De Fula´s in Gambia , Mali, of Senegal kunnen het laten regenen wanneer zij het willen. Vraag me niet hoe, want dat is hun geheim. Maar ze kunnen het. En ze kunnen ook dingen laten verdwijnen…. Zoals mijn portemonnee…. Haha, ik had er al rekening mee gehouden en er zat niks in….

  • gambia.pagina (Barbara)

    Voor mezelf is het niet gebruikelijk om te reageren op een prikbord van een andere beheerder maar nu moet ik even mijn eigen regel overtreden.

    Ik lees dat ik gezegd zou hebben dat prikborden zouden worden samengevoegd en nog meer dingen die niet uit mijn toetsenbord gekomen zijn.

    Ik heb alleen maar melding gemaakt dat er een omslagpunt aan de gang is bij startpagina om de landen pagina's voor de bezoekers duidelijker te maken.

    Niet meer en niet minder.

    Verder vind ik de opmerking van Heidi jammer. Wat mensen op prikborden willen zetten moeten ze zelf weten, op dat moment is dat onderwerp belangrijk of is die vraag van een dusdanige importantie dat die gesteld moet worden.

    Dat bepaalde mensen dat zien als een chit chat maakt mij niet uit maar als dat dan vervolgens betiteld wordt als een soort losbol prikbord (zo komt de boodschap bij mij aan) dan is dat een belediging aan de bezoekers van het gambia prikbord.

    Ik mag aannemen dat Heidi dat zo niet heeft bedoeld.