Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar??

  • Peeters Eduard

    Ik vraag me af waar al die Senegalgangers zitten, zijn die dan niet nieuwschierig naar het hoe of wat er met de oude pagina is gebeurt en hoe het er met de nieuwe gaat aan toe gaan????DIRK WAKKER WORDEN

    Groetjes

  • angele

    test

  • angele

    aha het lukt!

    Claudia moet toch maar vlug eens een teken van leven geven!

    Succes ermee Neo. Gemeend!

    I.v.m. woloflessen, worden er ergens in het Limburgse misschien Woloflessen gegeven. Ik ben nu in het bezit van het boek J' apprends le wolof ‘ van Jean-Léopold Diouf et Marina Yaquello en 4 cassettes (8x60mn), maar ’t gaat zo moeizaam, ik zit nog maar aan les 1.

    lieve groet aan allen

    Angèle

  • dirk

    hier zijn we dan weer. ik zit voor het ogenblik weinig op het internet. ik ga nu ook 's avonds en zondag bij DHL werken. hard werken. zware handenarbeid maar goed betaald. ik zou graag binnen vijf jaar mijn huis in Senegal willen zetten en daarvoor moet ik sparen. met mijn pree van programmeur bij het ministerie zal ik niet ver geraken. en ondertussen zijn Khadi en ik voor de wet getrouwd. en Etienne, wanneer is er nog is een Senegalees optreden in Antwerpen?

  • Peeters Eduard

    Proficiat Dirk en Khadi met jullie huwelijk. De vrijgezellen worden schaars, haha. Ik vermoed dat je met Etienne mij bedoelde,?enfin als er een optreden is waar ik weet van heb zal ik je wel mailen.

    Groetjes

  • Jan

    Dirk en Khadi, ook van mij gefeliciteerd. Kheb jullie nu al een paar keer samen gezien en ik denk dat het goed is!

  • Tania

    Van harte een dikke proficiat met jullie huwelijk Khadi en Dirk.

    En bij het volgende optreden drinken we er ene speciaal op jullie gezondheid !

    xxx Tania

  • Lydia

    He Dirk,

    PROFICIAT MET JE HUWELIJK !!!!!

    Dirk, en al maar goed dat je op het ministerie niet te hard moet werken !!!

    hahahahahahahahaha

    Groetjes,

    Lydia

  • dirk

    ja, ja, het ministerie van financiën. en ik sta daar al bekend als een harde werker. maar ik kom wel uit het bedrijfsleven en ben maar toevallig op mijn 47ste bij het ministerie binnengeraakt omdat ik het jaar voordien mijn werk had verloren. ze vroegen toen op dat ogenblik programmeurs, examen meegedaan en binnen. een beetje op zekerheid gespeeld. moeilijke leeftijd. maar er zijn daar inderdaad veel te veel mensen en er zijn er daar die niets te doen hebben. eigenlijk schandalig. maar ja, er zijn ook wel degelijk mensen die er hard werken. veel kans dat ik loopbaanonderbreking neem volgend jaar en terug in het privé ga proberen. eerst nog wat profiteren van de omscholingscursussen bij het ministerie. allez, terug over Senegal.

  • dirk

    jaja, ik bedoelde Eduard.