Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boot Dakar - Ziguinchor

  • dirk

    er rijdt sinds nog niet lang een nieuwe autocar van Dakar naar Ziguinchor. Is mij verleden week verteld. Info is ergens op internet te vinden. ik denk www.senegalaisement.com maar daar ben ik niet zeker van.

  • Tania

    Echt? Dat zou dan misschien een optie kunnen zijn als de Aline niet uitvaart.

    Dankjewel Dirk

  • Doornroosje

    Dat lijkt me inderdaad ook wel interessant.

    Dirk, als je meer info hebt, laat je ons dan iets weten ?

  • adri zegers

    Gewoon even bellen!

    (00 221) 33 849 48 93 Cosama

  • Tania

    Hey Adri, Is dat het telefoonnr van de maatschappij die vaart of van de nieuwe busverbinding? Weet jij of je ook van hieruit kan reserveren voor de boot? Ik heb geprobeerd via de link die jij me doorgaf enige tijd geleden maar die werkt helaas niet.En op de site die Dirk doorgaf praten ze nog over de Willis :-) echt wel up to date maw.

    groetjes Tania

  • adri zegers

    Dat is een nummer van Cosama, de maatschappij , die de boot exploiteert.

    Ik heb nog enkele andere nummers voor je; hoop dat ze werken, je weet het nooit zeker!

    Nr. in Dakar: 00221 338212900

    In Ziguinchor: 00221 338217200

    Hun e.mail: cosama@orange.sn

    Succes ermee!

  • Tania

    Dankjewel Adri je bent een engel :-)

  • dirk

    Cap express zou de naam zijn van de bus. En de info moet ergens te vinden zijn op het forum van www.senegalaisement.com. Traject is Dakar-Cap Skiring via Ziguinchor.

  • dirk

    en ik een bengel>:D<

  • Tania

    Die moeten er ook zijn hé Dirk om het leven een beetje te kleuren B)-

    Zeg komen jullie binnenkort niet naar Baaba Maal ? Kunnen we nog eens een feestje bouwen