Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

visum senegal

  • Sopi

    Ik zou graag de mail willen. De genoemde website wordt bij mij heel vreemd doorgelinkt, en ik kan verder ook geen informatie vinden over het visum, wel dat het ingevoerd wordt, maar niet hoe aan te vragen en of bijvoorbeeld jonge kinderen ook een visum van 50 euro moeten (nogal duur vind ik).

    Kun je mijn email adres zien?

    Groeten, Sophie.

  • Koos

    Zou je mij ook die mail willen sturen?

    Bedankt alvast

  • frankg

    als je bij visumdienst kijkt, kun je alle info daar lezen. googlen op senegal visum e.d. geeft ook meteen resultaat. op de startpagina van gambia staat ook de nodige info. veel succes :-)

    http://visumdienst.com/senegal.html

  • sweetananas

    Ik wil de e-mail wel naar jullie (Sophie en Koos) sturen maar ik zie jullie e-mail adres niet.

  • Bart

    Heeft iemand een idee hoelang de procedure duurt…. ik wacht al meer dan 3 weken op antwoordt…

  • roheya s singhateh

    hi frank

    hoe gaat ie daaro?

    gambia prikbord heeft kuren ben je email adress kwijt

    hopelijk heb je de mijne nog

    laat het me weten a u b

    gr.roheya

  • naha

    bonjour je m apelle naha fall,je vis en holland et j ai un permis de sejour plus un passport que la mairie delivre aux refigie, je me suis renseigne est je dois avoir un visa avec ce genre de document ,ma question est;j aimerai bien me rendre au senegal le 7 janvier pour une urgence je voulais savoir s il etait possible de m y rendre et mettre le visa a l aereport ,je pense avoir lu que c est permi jusqua avril,

    j attend votre reponse avec impatience ,merci a vous