Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

contact ambassade Brussel

  • Hamza

    Heeft er iemand de contactgegevens van de Senegalese ambassade in Brussel.

    heb al 2 emailadressen geprobeerd die ik gevonden had op het net, maar blijkt telkens het verkeerde te zijn.

    Spreken ze daar ook Engels ?

  • frankg

    neem aan dat je sondoye@hotmail.com al hebt??

    je kunt ook anwb misschien alsnog inschakelen?? eea gaat via het visumbureau, kost mogelijk wel,,,,,,,, euro,ssss

    heb je ook een pb gestuurd.

    grt

  • Hamza

    Hallo,

    Ik heb dat emailadres inderdaad, maar heel erg professioneel als van een ambassade lijkt het me niet.

    Ik kreeg hier dan ook geen antwoord. Ik vermoed dat ANWB Nederlands is, maar ik ben Belg.

    Online aanvraag en betaling is al gebeurd, maar weet niet of dit al voldoende is om naar Brussel te gaan.

  • frankg

    we houden ff contact via de mail

    je pb zijn al bij jou gearriveerd, als het goed is.

    grt

  • dirk

    ja, dat is genoeg. Neem maar een bril mee want het formulier dat je daar weer moet invullen is niet leesbaar. Zo klein zijn de letters en de vakjes die je moet invullen. Je moet wel je paspoort, het bewijs van betaling dat ze je via mail hebben teruggezonden en een kopie van je vliegticket meenemen. Je moet ‘s morgens gaan en ergens in de namiddag is je visa klaar en kan je ze komen terughalen. Als je ’s morgens vroeg zegt dat je van ver komt en onmogelijk kan terugkomen, kan het zijn dat ze je visa voor 12 uur geven. Ik ben twee weken geleden met iemand naar de ambassade geweest en wij hebben dat zo geregeld. Blijf vooral beleefd als je onderhandelt om je visa tegen de middag te krijgen, dan komt het wel in orde.

  • wodan

    Hallo,

    Kan iemand mij zeggen soms bij aanvraag van je visa via www.visasenegal.sn …

    1) moet je op je aanvraag al je de juiste datum van je vlucht (of copie van je reservering van je vlucht) vermelden, daar ik op het moment nog niet de exacte dag weet wanneer ik ga vertrekken (Brussels Airlines doet praktisch dagelijks een vlucht naar Dakar)

    2) Ben ik ook verplicht bij de aanvraag reeds mijn verblijfplaats te vermelden ( of zelfs een bewijs van reservering te voegen), daar ik maar op het laatste ogenblik ga beslissen waar ik ga verblijven.

    Bedankt op voorhand voor degene die mij wat meer kan geruststellen over deze 2 vraagjes

    Mvg

    Dirk