Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

betaalbaar vakantiehuis - hotel regio Saly-Mbour

  • cindy

    hallo

    wij zoeken een vakantieverblijf:

    zowieso 2 volwassenen en 2 kindjes, met kans op nog (af en toe) bezoekers die willen blijven slapen:

    een vakantiehuis, liefst met zwembad, met airco, niet te ver van de zee

    of

    een betaalbaar hotel

    Wie kan ons helpen of tips geven?

    Ik heb al een tijd zitten googelen, en ja je vind heel veel, maar tot nu toe niks concreet gevonden…

    Natuurlijk is prijskaartje ook van belang…ticket zijn zowieso al zeer duur, en we gaan ook nog paar dagen naar Casamance wat toch ook wel serieus wat geld kost…

    Wie kan me helpen?

    grtjes

  • Janena mv 3 multiculti kinderen

    http://www.aubergekhady.com/ is ons goed bevallen:

    Leuk kleinschalig hotel/pension voorzien van zwembad en goede keuken.

    Strand op loopafstand en wij vonden het kwa prijs goed te doen.

    De mensen zijn erg vriendelijk (de eigenaresse is vlaams). We konden met 5 personen (2 volwassenen en 3 kleine kinderen) op een 4 persoonskamer en er werdt ook nog leuk naar beneden afgerond.

    Ze beschikken over wifi, het enige nadeel was dat ze geen airco hebben (wel een ventiltor).

    Het ziet er ook erg mooi uit daar.

  • cindy

    hoi

    ja hebben de prijzen ondertussen van de hotels aan strand saly gezien…ja watte…

    dus inderdaad een auberge ook een optie

    maar met 2 kids is toch airco een must, zeker in mei…

    dus die auberge die je voorstelt, ideaal, enkel de aicro mis ik

    dus iemand nog goede ideetjes?7iets leuks, gezelligs, kindvriendelijk, zwembad, airco, dicht bij strand…en heel belangrijk: gevoel hebben dat we in senegal zitten! kunnen genieten van typische senegaleese zaken, maaltijden, …

    please, help me, ik ben al weken aan rondzoeken: eerst villas (vreselijk duur) dan de hotels aan strand saly (halleluja die prijzen) dus nu kijken naar goedkopere hotels, auberge….

    probleem is, voor mij is de luxe geen noodzaak, maaar voor kids toch minimale luxe nodig

  • Janena mv 3 multiculti kinderen

    Ja klopt, wij zochten destijds ook naar die zaken en zijn toen bij Khady uitgekomen.

    De airco hebben wij niet heel erg gemist omdat de verblijven relatief koel zijn en we er in december waren, dat scheelt behoorlijk.

    Wat ik zelf ookgeweldig vondt maar wat ook geen airco heeft en niet in de regio Saly is:

    http://www.zebrabar.net/

    Echt heel erg leuk, regio St. Louis.

    Authentieke bijzondere camping op het strand met appartementjes, ze draaien op zonne energie.

    Voor jullie te ver uit de richting maar misschien heeft een andere bezoeker er wat aan.

  • lydia

    hallo,

    villajammuafrica.blog4ever.com, hier kan je een kijkje nemen, ben er zelf een aantal keren geweest, en heb steeds genoten van mijn verblijf daar

    sadji en khady verwelkomen jullie met open armen, en zorgen er voor dat jullie niets tekort komen

    groetjes

    Lydia