Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huwelijk Senegal-België

  • mieke de baere

    Niet voor niets ga ik uiteraard negen maanden naar Senegal vooraleer het huwelijk in België te laten registreren he?!!!! Toch bedankt voor jouw medeleven en bezorgdheid hoor!

    Vriendelijke groetjes

    Mieke & Jeannot.

  • Trees

    Wij zijn niet nog eens opnieuw getrouwd in Belgie, in senegal was voldoende. Nadien hebben we een visum gezinshereniging aangevraagd.

    Laat u niet ontmoedigen door rampverhalen of senarios van anderen, want zo kan ik er ook wel over de belgen vertellen…het spreekt voor zich dat je voor elke relatie, huwelijk wat uit je doppen moet kijken…

    Ik woon in Brugge, kom anders gerust eens af. Geef me even je mailadres en ik stuur je mijn gegevens door

  • jemille

    Hoi Mieke de ervaring leert dat partners, pas als ze hun uiteindelijke doel hebben bereikt hun ware aard laten zien, sommige vallen eerder door de spreekwoordelijke mand, en anderen wachten geduldig en geduldig, uiteindelijk wat zijn een paar maanden op de rest van je leven.

    UITZONDERINGEN ZIJN ZELDEN, MAAR ALS JIJ DIE HEBT, wens ik jullie veel liefde en gezondheid toe.

  • Coucou

    Hallo Mieke,

    Voor eerst proficiat met je voorgenomen intentie om te huwen.

    Voor al je vragen is het toch echt jammer dat we niets meer van het oude prikbord kunnen terug lezen, daar stond zoveel info in nuttige,heel nuttige en minder nuttige!

    Als je wil kan ik je ook wel privé mailen, maar zoals Sofie zegt, overhaast niets en doe geen gekke dingen een huwelijk is toch altijd nog een serieuze stap die je zet en kan geweldige gevolgen hebben.

    Spijtig genoeg is er niet veel anders dan een huwelijk mogelijk om elkaar veel te kunnen zien,tenzij je veel over en weer kan reizen…

    En je zou dit misschien willen doen om je vriend een plezier te doen zonder over de eventuele minder rooskleurige zaken nagedacht te hebben.

    Natuurlijk als je verliefd bent ga je heel ver.

    Maar iedereen kan je vanalles zeggen, jij beslist toch altijd nog wat je gaat doen.

    Langs de andere kant zeg ik steeds weer, laat je ook leiden door je gevoelens en je hart.

    Misschien als Karen dit leest die kan je vast ook wel raad geven.

    Wat je ook beslist tracht altijd jezelf te blijven.

    En als je wil dat ik je mail hoor ik het wel.

    groetjes en veel geluk

    Coucou

  • mieke de baere

    Trees

    Bedankt voor de bemoedigende woorden. Had juist weer een reactie gekregen in de trent van ‘wees voorzichtig mijn kind’. En al begrijp ik de goede intenties daarachter, ik deel in jouw visie zoals jij het formuleert. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en je kent de toekoemst nooit. Het enige wat ik in overweging neem, is voorzichtigheid en dat breng ik nu in de praktijk door mij grondig te informeren. Et voila.

    Ik zou zeer graag eens tot bij jou komen. Bedankt van de uitnodiging, de traantjes staan me in de ogen. Een dagje opzoekingswerk/ computerwerk levert zo dan toch nog (concrete) resultaten op! En of ik de vruchten daarvan zal plukken!

    Mijn emailadres: maikcoeki@scarlet.be.

    Ik kan je al toevertrouwen dat mijn beschikbare dagen deze week: vrijdag, zaterdag en zondag zijn.

    Tot gauw mijn lieve Trees!!!

    Dank, dank, duizend maal dank van tevoren

    X

    Mieke.

  • mieke de baere

    Bedankt voor de reactie

    Mieke & Jeannot.

  • mieke de baere

    Dank je ‘Coucou’!!!

    Inderdaad spijtig dat relevantie informatie niet meer terug te vinden zou zijn. Mag ik daarom inderdaad vragen via de mail contact met mij op te nemen? Dat is:

    maikcoeki@scarlet.be

    Want: hoe meer CONCRETE informatie hoe beter!!!

    Dank, duizend maal dank en hopelijk tot mails waar ik je mogelijks zal overvallen met duizend en één subvragen!

    ;o)

    Vriendelijke groetjes

    Mieke & Jeannot.

  • Sofiatou

    Mieke

    ik kan je spijtig genoeg niet helpen met alle paperassen,

    mijn afrikaanse man heeft de franse nationaliteit….

    we gaan binnenkort samenwonen

    (ja ja dirk en dominique we zijn nog steeds samen, zij weten over wie het gaat !!!!)

    we gaan alles kalpmjes aan doen,

    ik heb claudia gemaild, maar als ze niet antwoordt aan coucou zal ze ook niet aan mij antwoorden

    mvg sofieke

  • Coucou

    Hallo Mieke,

    Ik zal je privé mailen ASAP ok?

    groetjes

    Coucou

  • mieke de baere

    Ok! Zeker doen!!!

    Groetjes

    Mieke.